Hejka! Z tej strony...



Ja! Czternastoletnia dziewczyna z pasją do rysowania, czytania, biologii, niesłabnącym zainteresowaniem grami (niech żyje Overwatch!) oraz zauroczona astrofizyką. Nie jestem typową nastolatką plotkującą z koleżankami na korytarzu w szkole - łatwo się wściekam, ale kiedy nie jestem antypatyczna (oczywiście dla znajomych-nieznajomych) staram się być miła. Posiadam dwa maltańczyki, kocham z jednej strony sukienki oraz delikatność a z drugiej najchętniej założyłabym glany, skórzaną kurtkę i czarne spodnie... Cała ja.




O czym będzie ten blog? O wszystkim! A tak na serio - będę wstawiać typowo Anastasisowo-lifestylowe posty (czekolada!), moje rysunki, recenzje książek... Morze moich tworów. POtworów...  Buahhahhahaaaaa!

Komentarze

  1. Czekam aż wydasz bestseller niekoniecznie o astrofizyce haha! Masz genialny styl pisania, nie mogę się doczekać kolejnych postóe :*
    Zawsze oddana, Karolina z
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 💙 Bestseller - niekoniecznie by mi się chciało... 😂Zwłaszcza o astrofizyce. Ale jeśli chcesz przeczytaj "Wszechświat w twojej dłoni".

      Usuń
    2. Przeczytam jak mi pożyczysz! Mam nadzieję, że książka jest tak dobra jak o niej mówiłaś. Zresztą czekam na recenzję! ❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty